2 Ekim 2012 Salı

evimbenimatölyemde çekiliş vaaaaaaaaaaaar:D

Hediye Çekilişim Var:))))))


Beni takip eden izleyicilerime çok teşekkür etmeliyim önce. 100 olduk,200 olduk, derkeeen 300'e yaklaşmışız:) Hepinize çok teşekkür ediyorum. Sayılar bahane... Aslında çekiliş yapma fikri epeydir aklımdaydı. El emeği birşeyler olsun istedim ve fransız danteliyle işlediğim 3 adet mutfak havlusunu hediye ediyorum:)





           Gelelim şartlara:

  • İzleyicim olmanız
  • Blogunuzda, facebook sayfanızda veya twitter'da(en az biri yeterli) çekilişimi resimli bir şekilde duyurmanız 
  • Duyuru linkinizi ve mail adresinizi bu sayfanın altına yorum olarak bırakmanız 

      Son katılım:20 Ekim

Katılımlarınızı bekliyorum...

Sevgiyle...

Not: Kargo ücreti bana aittir. Aslında bunu söylemeye gerek yok ama ne olur ne olmaz söyleyeyim dedim:)










evim benim atölyemde çekilişk var:D

3 yorum:

  1. merhaba duyuru için teşekkürler ancak izleyicilerimde sizi göremedim hangi isimle izliyorsunuz? son katılım 20 ekim en kısa zamanda dönüşünüzü bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil