1 Ekim 2010 Cuma

bismillahirrahmanirrahim

Blog açma konusunda bi arkadaşım kanıma girdi.İyikide girmiş diyorum şimdi;)Eğlenceli görünüyor,aslına bakarsanız benimde aklımda blog açma fikri vardı ama cesaretim mi yoktu neydi?Gerçek şu ki sürekli onu takip edemeyeceğimi düşündüğüm için birde ona el atmayım dedim ama artık şuan itibariyle benimde bir bloğum var yuppi:D O zamanlar facebook forumlar msn ye çok takılıyordum bazı forumlarda adımı şifremi unutuyordum yahu:P Şimdi facebook u kapattım oh be (avea:P demicem )dünya varmış yaaa feysbuk feysbuk ne bu yaaa... facebook almış başını gitmiş daaaaa blog araştırmasına  girince ben forumlarda 2.plan oldu;)ama hepsine yetebileceğime kanaat getirdim ve burdayım:)
bismillah dedim açılışı yaptım:)
  birdeşu neden var çoğu kişiden yazınca rahatladığını duydum ben de dururmuyum sizce?:D
bende rahatlamak istiyoruuuuuuuuuuuum:D
yazılarım iyimi kötümü zaman gösterecek!
gerçi iyi yazı kötü yazı demek ne kadar doğru bilemeem
sonra tamamlıcam çoook uykum geldi

8 yorum:

  1. Yani evet... Bizde yazmanızı istiyoruz...
    Yazın bi şeyler... :)

    YanıtlaSil
  2. ne yalan söyleyeyim bu yorumunuz çok iyi geldi bende her seferinde giriyorum bloğuma bişi yazan yok hoş bu karışık yazıyada ne yazılır:P
    yorumunuz için teşekkür ederim:)
    beklerim her zmana:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim tolga
    devamlılığı sağlayabilmek önemli
    ve istikrar ;)

    YanıtlaSil
  4. Bu bloga en sonunda yorum yazabilmenin sevinci içindeyim.Zira yorum yazabilmek için google hesabı bile açtım....

    Mürekkebinin kurumaması dileğimle...

    YanıtlaSil
  5. seni zahmete soktuk birazcık ama:P
    sağol inş dediğin gibi olur:)

    YanıtlaSil