8 Ekim 2012 Pazartesi

koşun koşun:)

Hediye çekilişi :):):) Cupcake aşkına :)

Tey tey tey...Mutluyum yeni bir hediye çekilişi ile karşınızdayım sayın izleyiciler:)  Sizler için hiç üşenmeden English Home'a gittim :) Nasıl zorlandım nasıl zorlandım anlatamam herşey o kadar güzelki önce başka bir şey beğendim sonra yok bu olsun dedim.Sonra yine vazgeçtim yok yok bu olsun dedim sonunda  satıcıdan özür dilemek zorunda kaldım :)

İşte hediyem ,cupcake desenli mutfak önlüğü ve fırın eldiveni.Kullandıkça beni hatırlayacağınız bir ürün olsun istedim.Sizlerde pek hamarat hatunlar olduğunuza göre beni sık sık hatırlayacaksınız :) Ürünü dün aldım.Mağazaya daha yeni gelmişti paketi bile açılmamıştı benim için açtılar.
Katılım Şartları
1- İzleyicim olmanız
2-Bloğunuzda çekilişimi duyurmanız.
3-Paylaşım linkini ve iletişim adreslerinizi bu postun altına yorum olarak yazmanız
4- Alışveriş bloğumu da izlemeye alan arkadaşlara bir de sürprizim var ( Alışveriş fikrini de izlemeye alırsanız orada da yapacağım hediye çekilişine otomatik olarak katılmış olacaksınız.Şartsız şurtsuz :)
Bunun için yorumlarınızda diğer bloğunu da izlemeye aldım yazmanız yeterli.Ben kontrol edip not alacağım
  ÇEKİLİŞE SON KATILIM 05 KASIM 2012
 
 
http://girlafikir.blogspot.gr/2012/10/hediye-cekilisi-cupcake-askna.html

2 yorum:

  1. hediye çekilişim var, katılmak istersen beklerim;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/10/cekilis-anna-dello-russo-at-h.htmlhediye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılmak isterim tabi devat için teşekkür ederim :)

      Sil