11 Aralık 2010 Cumartesi

mehmet hamzaaa:)

    Dün çarşıdan dönüşte otobüste bir anneyle oğlunun yanına oturdum.Sonra yol ilerledikçe yanımdaki yakışıklıya 'küçük adam nasılsın?' dedim 'ben küçük değilim' demezmi bacaksız:D Neyse bizim muhabbet ilerledi yani ben  konuşuyom 'okula gidiyor musun' dedim 'koleje gidiyorum' dedi 'maşallah' dedim bende :D Sonra direk bana 'what is your name' dedi ben  şok halbuki 6 yaşındaymış bizim ufaklık afedersiniz büyük adam :) Neyse bu sorusuna cvp verdim oda benim soruma cvp verdi biz ingilizce konuşuyoruz :P Adımı sorduktan sonra 'where are you from' dedi cvp verdim oda cvp verdi sonra ben ona 'how old are you' dedim onu daha öğrenmedik dedi:) çok bilmiş yahu geleceğimiz bu küçük adamların elinde:)
 eğer bunu iyi yönde geliştirirlerse çok güzel yerlere gelebiliriz inşallah;)

1 yorum: