19 Eylül 2012 Çarşamba

çekiliş vaaaaaaaar :)

Hediye çekilişi zamanı :)


Bir çekiliş rüzgarıdır gidiyor bloglarda.Bende katılmak istedim.Geçtiğimiz hafta sonu aile dostlarımızla Isparta Eğirdir gölüne gittik.Dönüşte Isparta'yada uğradık.Blog arkadaşlarımı unutmadım ve sizin için güzel hediyeler aldım.Bir an önce sahibine ulaşsın istiyorum.Hediyelerim şöyle:
1-)Küçük hanımefendiler için ev görünümlü takı veya toka kutusu.
2-)İçinde Isparta'nın meşhur güllerinden yapılmış ürünlerle dolu hediye kutusu.(şampuan,el ve vücut losyonu,gül suyu,vazelin,gül kremi,gül kolonyası ve 1 adet gül şeklinde mum)
Hediye çekilişine katılmanız için yapmanız gerekenler:
1-Bloğumu takip etmeniz.
2-Hediye çekilişimi bloğunuzda ya da facebookta duyurmanız
3-Duyuru linklerinizle bu bağlantıya yorum bırakmanız (mail adresinizi yazın lütfen)
Son katılım tarihi 30 Eylül.Muhabbetle efendim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder